At være en del af EatDealer 

Bliv en del af EatDealer.dk

Når du bliver en del af os, EatDealer, laver du samtidig også en aftale med vores hovedselskab Horescon PROPOS, som har udviklet systemet og som styrer at alt går rigtigt til. Du vil også skulle indgå en aftale med vores indløsningsselskab som står for selve pengetransaktionerne på din Take Away side.  Du vil med din email adresse og et selvvalgt password blive omstillet automatisk til vores oplysningsskema. Du udfylder skemaet med dine data, hvorefter du omstilles til vores online betalings indløser som er Stripe. Her udfylder du igen med dine data og vedhæfter relevante bilag og dokumentationer. Når du er færdig med udfyldelse af Stripe indløsningsskema (ansøgning) modtager du en mail som du skal konfirmere og du omstilles  nu til dit nye Back Office.  Her kan du oprette de varer og priser som skal være på din Take Away side - Du kan selvfølgelig også lade os lave dit setup og priser for et mindre beløb. Ring da til os på +45 3141 1290 - Du er klar til at modtage bestillinger fra din Take Away side når, du har modtaget  godkendelse fra Stripe Indløsning.

Indløsningsaftale

Som ovenfor nævnt skal du have en indløsningsaftale hvis du vil tage imod betalingen forud for afhentning/levering. Vores Primære indløsningsselskab hedder Stripe og er en integreret del af vores aftaleprocedure for Gratis Online Take Away Sites. Når du indgår aftale med os får du automatisk en indløsningsaftale med Stripe, som er verdens anden største online indløsningsvirksomhed, kun overgået af PayPal. Du kan se hvad indløsningen koster pr ekspedition HER 

Du kan også vælge vores sekundærer indløser som er Reepay.  Dette kræver dog at du har et kassesystem fra os - Horescon PROPOS. - Her kan du abonnere på vores løsninger og få en integreret Take Away løsning. Her er proceduren manuel og behandlingstiden for indløsning væsentlig længere. Når vi har modtaget alle dine forretningsinformationer,  overgiver vi denne til Reepay som opretter din indløsningsaftale. Du vil derefter modtage et link til reepay, hvor du skal vælge standard indløsning. Indløsningsaftalen koster 139 kr / md + 0,25 kr / 1,7 % kortgebyr samt 5 % af ekspeditionen - Denne pris er inklusiv 250 gratis transaktioner pr. md. 

Integreret Horescon PROPOS kasseløsning med EatDealer.dk

Når du er en del af EatDealer.dk, har du som førnævnt også indgået aftale med Horescon PROPOS. Det betyder at, såfremt du senere vælger et abonnement på en kasseløsning fra Horescon PROPOS, får du automatisk integration med direkte ordreindgåelse i kassen samt udskrift til køkkenet. Du vil også kunne modtage bestilllinger ud i fremtiden via kalenderstyring, noget som ikke er med i den gratis take away løsning. Du får også et fuldt online back office hvor du kan styre dit kassesystem, din takeaway, din forretning, dine personaler, dine kunder, dine events og meget meget mere - du kan læse mere om dette på www.horescon.dk.
En kasseløsning med Take Away som ovenstående koster kun kr. 665 i abonnement pr md. Abonnement opkræves kvartalsvis forud. - Der er et opstartsgebyr på kr. 3.205,- inklusiv kassterminal og kreditkort betalingsterminal.  Ring til Peter på tlf. 3141 1291 eller send os en mail på info@horescon.dk

Kreditkort betalingsterminaler - billigere indløsning får du ikke...

Når du er aftaletager hos Horescon PROPOS får du også en anden fordel - Du får nemlig adgang til Danmarks billigste indløsningsaftale på kreditkort terminaler - ligesom at du også får stillet en kreditkort terminal til rådighed uden yderligere
betaling anden end kreditkort transaktionsgebyret og kliktransaktionen. Det kaldes Pay As You Go.
- Ring til Peter på 3141 1291 for yderligere information