PROPOS Standard

PROPOS er den smarte touch løsning for dig der ikke har behov for de store løsninger.  PROPOS Standard indeholder selvfølgelig det der skal til for at du overholder kravene. Nem editering via PROPOS Online Optimerings værktøjet.

Der medfølger elektronisk kasseskuffe og printer.

Der er 4 forskellige bordplaner, du kan udskrive et hav af rapporter og du kan integrere med de gængse regnskabs-programmer. Der kan tilsluttes køkken printer.

Systemet kan skræddersyes til så det
passer til din forretning. Se Optioner

KAMPAGNE PRIS  kr. 425,- pr md i
abonnement. 

Opstartsgebyr 5.600,-
Priser er ex moms 25 %

Ring  for information- +45 3141 1290

Vi bygger bro imellem dig og kunderne!

Med vores Online apps og systemer giver du dine kunder tryghed!

Din eget Take Away side

Du får dit eget Take Away site gratis inkl betalingsgateway og du bliver tilsluttet vores nye Take Away platform EatDealer.dk

Queue Jump - Self Ordering

Du får også vores Queue-Jump SelfOrdering system gratis med, hvor kunderne kan sidde ved deres bord, scanne en bord TAG med deres smartphone hvorefter de vil få dit menukort op, derefter bestille og betale via app - og bestillingen er slået i kassen og printet ude i køkkenet samt på evt drikkevareprinter.

Tjener app 

Du får en tjener app gratis  til smartphones og tablets, iPad eller android, hvor tjenerne tager imod bestilling ved bordene, med direkte bordparkering og udskrivning i køkkenet.

Et system som er enkelt at betjene

Med Horescon PROPOS får du det nyeste på markedet - du får også det nemmeste system på markedet.
Systemet kræver ikke betydelig oplæring, da det er enkelt og intuitivt lige ud af landevejen.
Du kan udvide vores standardløsning  med bla. følgende tillægsmoduler.  

Vi kan skræddersy dit system uanset om du er en lille cafe eller en stor kædeforretning.

Er du i tvivl så ringer du bare til os på 3141 1290 og vi hjælper dig.

Integreret musik afspiller

Som de eneste på markedet kan vi tilbyde en lovlig integreret musik streaming tjeneste. du laver dine egne playlister og du kan afspille dem lige så meget du vil!

Integreret Online Take Away 

Som de eneste på markedet kan vi tilbyde en fuldt integreret Online Take Away løsning. Kunden bestiller  på dit site og ordren er skrevet ud i køkkenet. Bonnen ligger klar med navn og adresse på kunden.

Integreret Online Bord Booking

Som de eneste på markedet kan vi tilbyde et fuldt integreret bord booking system som giver dig overblik og bedre indtjening. Du ved altid hvad du har af bordbestillinger på dagen og i fremtiden.

Integreret Tjener tablets

Selvfølgelig levere vi også små håndholdte tablet som gør det nemt og overskueligt for dig at betjene kunderne direkte ved bordet uden at skulle stå med kuglepen og papir!
Vi har bare gjort det gratis for dig!

Så nemt er det !

1

Du ringer til os på
3141 1291  
og får en snak - I bliver enige om dine behov.  Du modtager et link til vores bestillingssystem og færdiggør din bestilling. Herefter modtager du et link til vores backoffice system som du udfylder.
Du modtager en velkomstmail.

2

Du følger bare instruktionerne i din velkomstmail og du er nu allerede igang med at indtaste dine produkter i dit nye Back Office som du kan tilgå alle steder fra og på et hvilket som helst online medie.

3

Vi sender i mellemtiden dit nye kassetsystem til dig og du sætter det til som i anvisningen. 
1. sæt strøm til
2. tilslut til internet
3. ring til os og aftal en tid for online undervisning

4


Vi ringer til dig og underviser dig online. Det er enkelt og nemt.

Ønsker du at vi levere systemet og underviser dig onsite vil dette blive faktureret særskilt.

Når du bestiller en kasseterminal løsning fra os får i aftalen følgende udstyr med.

1. Touch kasseterminal 2. En pengeskuffe 3. En bonprinter 4.  Adgang til vores Online Back Office 

Når du bestiller en løsning fra Horescon PROPOS får du også Telefonsupport hverdage 09-15. Da vore systemer er ganske intuitive og nemme at betjene, er det vores erfaring at brugere af vore systemer hurtigt finder ud af at manøvrere rundt i systemet og har derfor ikke det store behov for
at bliver supporteret. Men selvfølgelig ringer du bare hvis du skulle være i tvivl om noget :-)

Udstyret er til låns i aftaleperioden og skal selvfølgelig returneres såfremt aftalen ophæves.  

Har du flere forretninger - HQ

Har du flere forretninger er vores systemer også klar til det. Du får adgang til vores back office og vores suveræne HQ/koncernløsning, hvor du kan arbejde på tværs af dine forretninger, dit personale, dine vare, dit lager, online ordre  - ja kort sagt - Du har styr på det hele...
- og kan styre det hele fra HQ